Жисмоний шахсларнинг телефон орқали қўллаб-қувватлаш хизматига мурожаатлари статистикаси
Контактсиз картани дўкондаги кассирга, ресторанда эса официантга беришни хожати йўқ. Тўловлар тез ва қулай бажарилади. Бегона шахслар картанинг маълумотларини била олмайди.
Картанинг яна бир афзаллиги бу хизмат муддатининг узоқроқ эканлигидир, чунки картани тўлов терминал билан контактли равишда ишлатиш талаб этилмайди – хамда картани хар доим ҳамёндан чиқариш ва қўлга олиш зарур эмас.
Humo тўлов тизими ўз мижозларига контактсиз технологиялар ёрдамида тўловларни амалга ошириш инновацион усулини таклиф қилади. Бунинг учун бизнинг барча карта ва терминалларимиз контактсиз тўлов функционали билан таъминланган.
Жисмоний шахсларнинг телефон орқали қўллаб-қувватлаш хизматига мурожаатлари статистикаси
Бугун, 2024-йил 29-октябр куни Тошкентда МБПМ ва Ҳиндистон Миллий тўлов корпорациясининг шўба корхонаси...
Келажакда икки тизимнинг карта егалари ҳам Кореяда, ҳам Ўзбекистонда ўз карталаридан фойдаланиб тўловларни...